Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Napjatostně deformační analýza ramene jeřábu
Mora, Lukáš ; Halabuk, Dávid (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce sumarizace jednotlivých typů věžových jeřábů a následný rozbor jedné konkrétní konstrukce, a tedy věžového jeřábu 150EC-B8 Litronic, stojícího na ulici Šumavská v Brně. Na rameni tohoto jeřábu je provedena napjatostně deformační analýza vypočtená analyticky pomocí soustavy rovnic rovnováhy styčníkovou metodou při různém zatěžování konstrukce v programu MAPLE a numericky pomocí 3D výpočtového modelu v programu ANSYS. Cílem je ověření správnosti výsledků analytického výpočtu porovnáním s výsledky numerického výpočtu a zhodnocení výsledků z hlediska mezních stavů a deformací.
Napjatostně deformační analýza Kozlovské rozhledny
Winter, Josef ; Vaverka, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na posouzení napjatostně deformační analýzy prutové soustavy. Objektem zájmu se stala Kozlovská rozhledna nedaleko města Česká Třebová v okrese Ústí nad Orlicí v Pardubickém kraji. Hlavním cílem je zjednodušení 3D modelu prutové soustavy a její následná analýza. Nejdříve je popsána historie rozhleden, teoretický úvod do teorie prutu, prutových soustav a mezních stavů. Následuje modelování 3D modelu s úpravou topologii prutů na prutovou soustavu a následným analytickým výpočtem pro různá statická zatížení a provedení výpočtu pro změnu statického neurčení. Na závěr byl pro kontrolu proveden numerický výpočet vybraného modelu pro ověření analytického výpočtu.
Napjatostně deformační analýza rozhledny Hraniční vrch
Novák, Tomáš ; Skalka, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na posouzení napjatostně deformační analýzy prutové soustavy, která vychází z rozhledny Hraniční vrch u Města Albrechtic. Hlavním cílem této práce je vytvoření zjednodušeného 3D výpočtového modelu prutové soustavy a jeho následná analýza při různě staticky neurčitém uložení. První část práce obsahuje úvod do historie rozhleden, teoretický úvod do problematiky prutů, prutových soustav a mezních stavů. Dále následuje analytický výpočet tří stavů, které se liší statickou neurčitostí. V poslední části se nachází ověření vybraného analytického výpočtu numerickým řešením. Dalším cílem je vytvořit práci, která by sloužila jako návod pro budoucí řešitele složitějších 3D prutových soustav.
Napjatostně deformační analýza stožáru v Lelekovicích
Vitouch, Matěj ; Vaverka, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá napjatostně deformační analýzou 3D prutové soustavy. Hlavním cílem této práce je vytvoření výpočtového modelu prutové soustavy, který vychází z věže TV převaděče v Lelekovicích, a jeho následná analýza při různém uložení a zatížení. Následuje verifikace analytického modelu numerickým řešením v programu Ansys Workbench.
Napjatostně deformační analýza stožáru v Lelekovicích
Vitouch, Matěj ; Vaverka, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá napjatostně deformační analýzou 3D prutové soustavy. Hlavním cílem této práce je vytvoření výpočtového modelu prutové soustavy, který vychází z věže TV převaděče v Lelekovicích, a jeho následná analýza při různém uložení a zatížení. Následuje verifikace analytického modelu numerickým řešením v programu Ansys Workbench.
Napjatostně deformační analýza Kozlovské rozhledny
Winter, Josef ; Vaverka, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na posouzení napjatostně deformační analýzy prutové soustavy. Objektem zájmu se stala Kozlovská rozhledna nedaleko města Česká Třebová v okrese Ústí nad Orlicí v Pardubickém kraji. Hlavním cílem je zjednodušení 3D modelu prutové soustavy a její následná analýza. Nejdříve je popsána historie rozhleden, teoretický úvod do teorie prutu, prutových soustav a mezních stavů. Následuje modelování 3D modelu s úpravou topologii prutů na prutovou soustavu a následným analytickým výpočtem pro různá statická zatížení a provedení výpočtu pro změnu statického neurčení. Na závěr byl pro kontrolu proveden numerický výpočet vybraného modelu pro ověření analytického výpočtu.
Napjatostně deformační analýza ramene jeřábu
Mora, Lukáš ; Halabuk, Dávid (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce sumarizace jednotlivých typů věžových jeřábů a následný rozbor jedné konkrétní konstrukce, a tedy věžového jeřábu 150EC-B8 Litronic, stojícího na ulici Šumavská v Brně. Na rameni tohoto jeřábu je provedena napjatostně deformační analýza vypočtená analyticky pomocí soustavy rovnic rovnováhy styčníkovou metodou při různém zatěžování konstrukce v programu MAPLE a numericky pomocí 3D výpočtového modelu v programu ANSYS. Cílem je ověření správnosti výsledků analytického výpočtu porovnáním s výsledky numerického výpočtu a zhodnocení výsledků z hlediska mezních stavů a deformací.
Napjatostně deformační analýza rozhledny Hraniční vrch
Novák, Tomáš ; Skalka, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na posouzení napjatostně deformační analýzy prutové soustavy, která vychází z rozhledny Hraniční vrch u Města Albrechtic. Hlavním cílem této práce je vytvoření zjednodušeného 3D výpočtového modelu prutové soustavy a jeho následná analýza při různě staticky neurčitém uložení. První část práce obsahuje úvod do historie rozhleden, teoretický úvod do problematiky prutů, prutových soustav a mezních stavů. Dále následuje analytický výpočet tří stavů, které se liší statickou neurčitostí. V poslední části se nachází ověření vybraného analytického výpočtu numerickým řešením. Dalším cílem je vytvořit práci, která by sloužila jako návod pro budoucí řešitele složitějších 3D prutových soustav.
Návrh a analýza rámu závodního pneumobilu
Jelínek, Josef ; Roupec, Jakub (oponent) ; Ranuša, Matúš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce reaguje na změny v pravidlech pro nový ročník soutěže Aventics Pneumobil a současně navrhuje řešení problémů ovlivňujících jízdní vlastnosti, které byly zjištěny během předchozích ročníků. Částí práce je analyzovat potíže stávajících rámů pneumobilů Ústavu Konstruování na VUT v Brně a navrhnout nový koncept rámu eliminující předchozí potíže. Obsahuje základní informace o soutěži Aventics Pneumobil a její pravidla, která se týkají této práce. Pro návrh rámu je potřeba znát vstupní parametry vozidla. Práce se také zaměřuje na výběr prvků pohonné soustavy, návrh několika koncepčních řešení, jejich porovnání s ohledem na požadované vlastnosti vozidla. Těžištěm práce je konstrukční řešení. Na základě vybraného konceptu je vytvořený podrobný CAD model vozidla. Jsou definovány limitní stavy zatížení v provozu a model je dále přenesen do softwaru pro řešení problému metodou konečných prvků, kde je zatěžován. Závěrem jsou shrnuty výsledky práce a doporučen další postup.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.